Înepând cu data de 03.01.2023, preluarea cererilor de eliberare a actelor de identitate prin Ghișeul Unic de Evidență a Persoanelor, precum și a cererilor depuse în cadrul compartimentului ,,Eliberări acte stare civilă” se va realiza numai în baza programărilor telefonice și online după cum urmează:
- Programarea telefonică pentru depunerea cererilor de eliberare a actelor de identitate se va face la numerele: 0351/451886, iar programarea online pe site-ul Direcției de Evidență a Persoanelor - www.spcepcv.ro.
-Programarea telefonică pentru depunerea cererilor de eliberare a certificatelor (duplicate)/extraselor multilingve de naștere, căsătorie și deces precum și a Anexei 9 (dovadă stare civilă) se va face la numerele: 0351/451885, iar programarea online pe site-ul Direcției de Evidență a Persoanelor - www.spcepcv.ro.
Măsura vine ca urmare a implementării, în cursul anului 2023, a proiectului ”Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă” (SIIEASC), cu impact asupra soluționării cu celeritate a cererilor cetățenilor români și străini ale căror acte și fapte de stare civilă sunt înregistrate în România precum și a proiectului privind eliberarea cărții de identitate electronice, având scopul de a veni în sprijinul cetățenilor care se adresează Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor, pentru reducerea timpilor de așteptare și evitarea aglomerației.
În acest mod putem face ca paginile noastre web să fie mai ușor de utilizat, le putem îmbunătăți continuu și putem afișa oferte și anunțuri care vă sunt potrivite. Continuarea utilizării paginii web reprezintă acordul dvs. pentru folosirea modulelor cookie, cu excepția cookie-urilor pentru produsele de marketing Google.