Acte utile
Consultare publică
Contact
Informaţii publice »
Acte utile
Administrare domeniu public. Activități economice / Închirieri / Patrimoniu
Publicat: 11 noiembrie 2014, 10:40, Actualizat: 12 aprilie 2019, 09:46

SERVICIUL DE URMĂRIRE CONTRACTE AGENŢI ECONOMICI

 

 Acord de funcţionare pentru desfăşurarea unei activităţi economice.

  • cerere tip pentru acord de funcţionare.
  • Copie certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului.
  • Copie BI/CI administrator/Împuternicit.
  • Împuternicire (după caz).
  • Certificat constatator eliberat de O.R.C. cu mentionarea punctului de lucru pentru care se solicita eliberarea acordul de functionare, a codurilor CAEN, şi a administratorului/administratorilor persoanei juridice.
  • titlul locativ pentru spatiul utilizat (contract de inchiriere, comodat, concesiune, vanzare-cumparare, donatie, etc.).
  • autorizaţia de construire pentru schimbarea destinaţiei spaţiului, in cazul în care destinaţia din actul de proprietate este alta faţă de destinaţia pentru care se solicită eliberarea acordului de funcţionare
  • planşă foto

 

Vizare Acord de funcţionare pentru desfăşurarea unei activităţi economice

  • cerere tip pentru viză acord de funcţionare
  • Acord de funcţionare în copie şi în original
  • Copie certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului
  • Copie BI/CI administrator/Împuternicit.
  • Împuternicire (după caz).
  • Copie titlul locativ pentru spatiul utilizat (contract de inchiriere, comodat, concesiune, vanzare-cumparare, donatie, etc.).

 

Autorizaţie de funcţionare alimentaţie publică.

  • Copie certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului.
  • Copie acte doveditoare emise de Oficiul Registrului Comerţului care să ateste obiectul de activitate cod CAEN 5610, 5630.
  • Copie acte doveditoare emise de Oficiul Registrului Comerţului care să ateste calitatea de administrator a societăţii.
  • Copie BI/CI administrator.
  • Copie acte doveditoare, care să ateste deţinerea spaţiului utilizat (acte de prorietate, contract de închiriere, etc.).
  • Cerficat de atestare fiscală numai pentru persoane juridice din Craiova privind impozitele şi taxele locale emis de Direcţia Impozite şi Taxe Craiova.
  • Copie contract de prestare a serviciului de salubrizare în Municipiul Craiova
  • Planşă foto

 

Vizare Autorizaţie de funcţionare în alimentaţie publică.

  • cerere tip pentru viză autorizaţie de funcţionare în alimentaţie publică.
  • Original şi copie Autorizaţie de funcţionare în alimentaţie publică.
  • Copie certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului.
  • Copie BI/CI administrator/Împuternicit.
  • Împuternicire (după caz).
  • Copie titlul locativ pentru spatiul utilizat (contract de inchiriere, comodat, concesiune, vanzare-cumparare, donatie, etc.).
  • Plansa foto

 

Acord pentru ocuparea temporară a domeniului public

  • cerere tip pentru acord în vederea ocupării temporară a domeniului public.
  • Schiţa amplasamentului solicitat.
  • Planşă foto.
  • Copie certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului/Certificat producător.
  • Copie BI/CI administrator/ împuternicit /al titularului certificatului de producător ori membru înscris în acesta.
  • Împuternicire (după caz)

 

Prelungire Acord pentru ocuparea temporară a domeniului public

  • cerere tip pentru prelungire acord în vederea ocupării temporară a domeniului public.
  • Copie acord precedent pentru ocuparea temporară a domeniului
  • Copie BI/CI administrator/împuternicit.
  • Împuternicire (după caz)
  • Plansa foto

 

 Acte necesare eliberare acord cale de acces la spaţiile cu altă destinaţie

  • Cerere
  • Actul de proprietate al spaţiului cu altă destinaţie
  • Copie BI/CI solicitant
  • Copie Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului şi Copie B.I./C.I. administrator
  • Certificat urbanism
  • Planşa Foto

 

 Acte necesare pentru încheiere contract închiriere stalpi iluminat

  • Cerere
  • Copie Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului
  • Copie B.I./C.I. Administrator
  • Certificat urbanism
  • Plan situaţie

 

 Documente necesare pentru prelungire contract de inchiriere chiosc

  • xerocopie autorizaţie de construire
  • xerocopie plan situaţie şi plan urbanistic zonal
  • xerocopie contract de închiriere / act aditional
  • certificat de atestare fiscală ( din care să rezulte că nu aveţi datorii catre bugetul local de la Direcţia Impozite şi Taxe – piata centrala)
  • cerere în vederea prelungirii contractului de închiriere
  • certificat constatator de la Registrul Comerţului privind situatia juridica a societatii comerciale /persona fizica individuala/intreprindere individuala
  • Planşă Foto

 

Acte necesare prelungire contract de inchiriere pentru terenul ocupat de garaj/copertină

  • Cerere în vederea prelungirii contractului de închiriere
  • Planşă Foto
  • Xerocopie contract de inchiriere/act aditional
  • Xerocopie chitanţă privind achitarea debitelor

 

 Acte necesare prelungire contract de inchiriere pentru terenul de legume si zarzavaturi

  • Cerere în vederea prelungirii contractului de închiriere
  • Planşă Foto
  • Xerocopie contract de inchiriere/act aditional
  • Xerocopie chitanţă privind achitarea debitelor

 

Pentru informaţii suplimentare contactaţi-ne la telefonul 0251/416235; Interior 330.

Sediul, str. A.I. Cuza, Nr. 1

E-mail: relatiicupublicul@primariacraiova.ro

 

 

Serviciul Patrimoniu

 

 

Cerere regim juridic

 

Cerere acord intabulare

 

Cerere eliberare adeverinta intabulare